mandag den 2. juni 2014

Klar parat action

Jeg har drillet Carsten lidt med om hans nye hund Chili overhovedet kan løbe, for hver gang jeg har været ned og se til dem for at fotografer hende har vi ikke rigtig kunne få hende til at løbe. Efter et par mislykkes forsøg idag sad vi og lavede en brainstorm over en kop kaffe ude på græsset, pludselig fik jeg en af mine geniale ideer, eller det var nu nok Sanne som fik ideen, men jeg var da hurtig med på den ;-).

Hvorfor tager i ikke gamle Mille med over på marken, Chili løber jo lige i røven på hende hele tiden. Som sagt så gjort og knap havde vi fået sat Chili ned før hun spænede efter Mille. Så fik vi de action billeder i kassen som Carsten gerne ville have.

Canon 7D med Canon 300mm f/2.8 og Canon 70-200mm f/2.8

Mille trækker Chili ? Jeg er vild med det billede. Mille skuer om Chili er med og lyser det ikke bare ud af den lille hvor sjovt hun har det.

Så havde vi teknikken og det virkede rigtig godt. Først kunne jeg nå at skyde Mille også kunne jeg følge op på Chili som kom i fuld fart bagefter.










Så skulle vi lige prøve en apportering. En forsigtig start er bedre end ingenting. Desværre fik jeg ikke fik et billede af afslutningen på apporteringen. Da hun var næsten henne ved Carsten kom hun til at træde på dummyén fordi den hang så langt nede på jorden så hun lavede lige et rullefald og lå og sprællede med alle 4 i vejret, det så altså sjovt ud.




Ingen kommentarer: