torsdag den 19. juni 2014

Teddy Bears

Min bror og hans familie har hunde hvalpe i øjeblikket. Det er en blanding af Border Collie og Australien Shepard. Hvalpene er født den 10 maj og der er 3 hanner og 1 tæve. Jeg havde naturligvis lovet at tage lidt billeder af de dejlige hvalpe som ligner små bjørne. Hvalpene er i børne hænder hele tiden og det mærkes tydeligt, jeg kunne ikke så let komme på afstand af dem for de ville heller klatre rundt på mig istedet for at få taget billeder.

Selve shootet var en forholdsvis let opgave. Igår hvor jeg tog billederne var det dejligt overskyet så ingen skygger og hvalpen var meget aktive, Jeg brugte Canon 7D med 70-200mm f/2.8 og Canon 300mm f/2.8 USM. ISO omkring 200 for det var trods alt lidt mørkt og så omkring 1/800 sek i lukketid så kørte det.








Se mange flere dejlige billeder af disse skønne hvalpe her

Se salgs annoncen på de dejlige hvalpe her

Ingen kommentarer: