fredag den 11. juli 2014

Chili til træning

Chili er startet til træning, hun er naturligvis en helt fantastisk dygtig hund når Carsten selv skal fortælle det. Jeg tænkte at det måtte jeg heller selv kigge nærmer på så jeg tog med ham til træning igår for at se om der var noget om snakke. De træner i Hedensted hos en meget dygtig og passioneret træner som hedder Sanne Ammitzbøll. Selve træningen er bygget op som klikker træning og man belønner med klik og godbidder når hunden gør det man ønsker.

Chili og Carsten tager en pause

Chili er skrap til balje øvelsen


Holdet består af 5 hunde og de er alle fra samme kuld. Det er sjovt at se de andre og følge med i hvordan det går dem og hvordan de udvikler sig.

Jeg er nødtil at erkende det Chili klare sig faktisk rigtig flot, hun har meget let ved at lære og forstå øvelserne. Det er først anden gang de er afsted og de øvelser som de har arbejdet med indtil nu er primært kontakt øvelser. Igår begyndte de så med apportering som de skal arbejde med til næste gang samtidig med de træner videre med de tidligere øvelser.

Ditte hjælper far med snoren

Jack og far for en lille snak

Jack og Chili er de eneste gule i kuldet

Jack og Ditte, kan du huske mig ?

Jessie lytter opmærksom til hvad træneren siger 

Ser du mig far tænker Zoe hvis

Ditte har forsået kontakt øvelsen

Jack håber der falder en godbid af 

Jessie 

Jack er lige hjemme og få en snak med mor

Chili 

Jack

Sanne har selv 5 FT cocker, efter en hel aften i selskab med retriver er det jo helt fantastisk at se nogle a de rigtige hunde til sidst :-)

Rent foto mæssigt var de her cocker billeder ikke noget at klappe over. Min 7D er ikke vild med høj ISO så da jeg kunne se der ville komme en appotering skruede jeg den op på 1/800 sec i lukketid og så måtte jeg op i ISO 2000 så er citronen altså presset 

Zupers

Zupers

Ingen kommentarer: